Немає відгуків, додати
+380 (96) 484-47-51
Solar House

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

В інтернет-магазині продаються товари провідних світових виробників, на які обов'язково поширюється гарантія. Документом, що підтверджує гарантійні зобов'язання, є заповнений гарантійний талон. Термін гарантії зазначений у гарантійному талоні та залежить від типу товару та виробника. Терміни гарантії з 12 місяців до 10 років залежно від обраного товару ГАРАНТІЇ: ▶ Цей термін складає 10 років повної гарантії та 25 років на деградацію. ▶Інвертори мережі гарантують від 5 років, хоча її можна продовжити за додаткову плату. ▶ Інші товари також мають гарантію - від кількох місяців до кількох років (див. опис) У гарантійному випадку Вам необхідно повідомити нашу компанію, ми намагатимемося у максимально швидкі терміни вирішити Вашу проблему. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар за умови виконання всіх норм, передбачених Законом. Обмін товару належної якості провадиться: - якщо він не використовувався; - якщо збережено його товарний вигляд; - споживчі властивості, пломби, ярлики; - розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. У випадку отримання товару не належної якості, потрібно терміново звернутись до менеджерів магазину, а краще безпосередньо в момент огляду товару при отриманні від логістичних служб, для найскорішого вирішення питання заміни товару чи компенсації коштів. З усіх питань пов'язаних з роботою магазину ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner